پرشین گیمر ( Persian Gamer )

Persian Gulf به کوری چشم دشمنان ایران " خلیج همیشگی فارس "

پرشین گیمر ( Persian Gamer )

Persian Gulf به کوری چشم دشمنان ایران " خلیج همیشگی فارس "

Far Cry 4

دانلود بازی کامپیوتر دانلود بازی Far Cry 4 برای کامپیوتر - دانلود Far Cry 4 برای pc - دانلود بازی فارکرای 4  دانلود بازی pc کرک + dlc دی ال سی

دانلود بازی Far Cry 4 , دانلود Far Cry 4  - دانلود بازی فارکرای 4 کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دانلود بازی کامپیوتر

دانلود بازی Far Cry 4 + کرک + dlc + نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک برای pc

 

Far Cry 4 (فار کرای ۴) یک بازی ویدئویی به سبک تیراندازی اول شخص و اکشن ماجراجویی حهان باز است که توسط یوبی سافت مونترآل ساخته شده و بوسیله یوبی سافت برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن ۳، پلی استیشن ۴، اکس باکس ۳۶۰ و اکس باکس وان منتشر شده است.

این بازی چهارمین قسمت در سری بازی های فار کرای، و دنباله فار کرای ۳ در سال ۲۰۱۲ است. فار کرای ۴ در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۴ در بیشتر مناطق جهان عرضه شده است. Far Cry 4 پس از انتشار عمدتا انتقادهای مثبتی را دریافت کرد.

بیشتر منتقدان از طراحی محیط اوپن ورد بازی، تصاویر، موسیقی متن، شخصیت ها به خصوص آنتاگونیست Pagan Min، گیم پلی جدید مانند grappling hook و محتوای فراوان موجود در بازی تحسین کردند. برخی از منتقدان با این حال از شخصیت ها از جمله آنتاگونیست، طراحی ماموریت ها و وسایل نقلیه راضی نبودند.


سیستم مورد نیاز بازی Far Cry 4

OS: Windows® ۷ (SP1) / Windows® ۸ / Windows® ۸٫۱ / (۶۴-bit only
Processor: ۲٫۶ GHz Intel® Core™ i5-750 or 3.2 GHz AMD Phenom™ II X4 955
Memory: ۴ GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD5850 (1 GB VRAM
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: ۳۰ GB available space
Sound Card: DirectX-compatible (5.1 surround sound recommended

پیج بازی در :  Wiki Youtube Steam


تریلر بازی 

لینک دانلود بازی Far Cry 4

حجم بازی : 10.4

دانلود پارت 1

دانلود پارت 2

دانلود پارت 3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۹
persian gamer persian gamer

نظرات  (۱۲)

سلام من هر سه پارت رو نصب کرم ولی هرچی صعی می کنم نمیشه چرا

پاسخ:
سلام . اکسترکش کردید با winrar ؟

سلام من هر سه پارت رو نصب کرم ولی هرچی صعی می کنم نصب نمیشه چرا

پاسخ:
چ ارور میده ؟ بیشتر توضیح بدید اقا علی

والا میتونی بگی پارت اول چنر بین راره 

من عاشق مجموعه far kryهستم خواهش می کنم کمک کنید 

درود و خسته نباشید.

آقا من مشکل صفحه لودینگ اول بازی رو دارم که خیلی طولانیه و داخل بازی هم نمیره.

ممنون میشم راهنمایی بفرمایین

پاسخ:
https://www.youtube.com/watch?v=vcY_sGdq2uw این ویدپو رو ببینید در یوتیوب

سلام آقا ببخشید بازی چه نسخه ای هستش

سلام

یه سوال این نسخه نسخه فیتگدله یا کورپک

 

بعدشم من نسخه فیتگرلو از دوستم گرفتم نصب کردم ولی تو صفحه لودینگ دیگه گیر میکنه

راستش تا آخر لود میشه ولی بالا نمیاد همینجوری لود میشه

پاسخ:
نسخه فیتگرل هست . موقع نصب باید فضای کافی در رم و هاردتون باشه . حداقل 2 الی 3 گیگابایت رم و هارد هم دوبرابر حجم بازی

سلام لطفا نسخه کورای پک یا بلک بکس رو بزارید این نسخه روی سیستمم هنگام نصب ارور میده .

چرا پسوورد  نداره

 

چراجواب نمیدید

 

سلام خسته نباشید من وقتی بازی را باز میکنم صفحه سیاه میشه میشه مشکل من را حل کنید

این فیلمی که میگین اگلسیه هچی نمیفهمیم که