پرشین گیمر ( Persian Gamer )

Persian Gulf به کوری چشم دشمنان ایران " خلیج همیشگی فارس "

پرشین گیمر ( Persian Gamer )

Persian Gulf به کوری چشم دشمنان ایران " خلیج همیشگی فارس "

دانلود بازی Control

بازی Control (کنترل) یک بازی ویدئویی رو به انتشار به سبک تیراندازی سوم شخص و اکشن - ماجراجویی است که توسط رمدی انترتینمنت توسعه یافته و بوسیلهٔ ۵۰۵ گیمز در سال ۲۰۱۹ برای پلت‌فرم‌های مایکروسافت ویندوز،پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. دانلود بازی Control در ادامه..

درباره بازی Control (کنترل ۲۰۱۹):

بازی Control در مکانیک‌های گیم‌پلی، از کارهای قبلی لیک و استودیو رمدی فاصله می‌گیرد و دست بازیکنان در جست‌وجوی محیط و انجام ماموریت‌های جانبی (در کنار ماموریت‌های داستانی) را باز می‌گذارد. در مبحث گرافیک و جلوه‌های دیداری نیز شاهد اثری متفاوت و چشم‌نواز هستیم که در موضوعاتی همچون شبیه‌سازی فیزیک اجسام و صدالبته نورپردازی واقع‌گرایانه، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اجرای بازی روی کامپیوتر را داریم که به‌واسطه‌ی آن و همچنین روشن بودن قابلیت RTX، تصاویری بدیع و فوق‌العاده را شاهد هستیم.

استودیو رمدی برای انتقال دقیق داستان و تجربه‌ی Control از معانی مختلفی برای آن استفاده کرده است که بازیکنان با توجه به نوع تجربه‌شان و وقایع داستانی، قادر به درک آن‌ها هستند.

مبارزه و بقا در بازی Control (کنترل ۲۰۱۹)

یکی از مهم‌ترین راه‌های بقا و مبارزه با نیروهای متخاصم در این بازی، استفاده از سلاح ویژه‌ی جس فِیدن (قهرمان داستان) است. جس که در برابر نیروهای ماورایی که در مقابلش صف‌آرایی کرده‌اند، دست‌بسته نیست و خودش هم از قدرت‌هایی ویژه برخوردار است؛ یک تفنگ به‌خصوص و جذاب هم دارد که به‌شکل‌های مختلف در می‌آید و در عین اینکه یک هفت‌تیر است، به‌یک شاتگان و حتی یک اسلحه‌ی تک‌تیرانداز با گلوله‌های پرانرژی هم تغییر شکل می‌دهد! در این ویدیو سازندگان پیرامون سلاح ویژه‌ی جس و همچنین راه‌های مختلفی که نیروی Hiss برای ازبین بردن شما انتخاب می‌کند، صحبت می‌کنند. اگر از دنبال‌کنندگان بازی هستید و بیشتر از قبل می‌خواهید با مکانیک‌های آن آشنا شوید، تماشای این ویدیو را به‌شما توصیه می‌کنیم. دانلود بازی Control در ادامه..

دانلود بازی Control برای کامپیوتر + کرک , دی ال سی ها + اپدیت

در بازی کنترل جسی دو نوع وسیله‌ی دفاعی از خود دارد، یکی اسلحه‌سازمانی و دیگری قدرت تلکنیسس. اسلحه سازمانی تنها اسلحه‌ی شما در بازی خواهد بود و قرار نیست سلاح دیگری به‌دست آورید، اما همین سلاح هم در طول بازی بارها و بارها آپگرید می‌شود و به این ترتیب حالت‌های مختلف شلیک با قدرت‌های مختلف را در اختیارتان قرار خواهد داد. از طرفی دیگر، قدرت تلکنیسس که همان توانایی جابه‌جایی اجسام با استفاده از نیروی ذهن است، تنها برای بلند کردن اجسام و پرت کردن به سمت دشمنان و نیز ساخت سپرهای موقتی استفاده می‌شود. البته که قدرت تلکنیسس جسی هم در گذر زمان تغییر کرده و پیشرفته‌تر خواهد شد.

برای دانلود بازی Control با لینک مستقیم و رایگان بهمراه نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack فیت گرل و کورپک + نسخه complete edition فارسی و کرک و dlc دی ال سی ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. دانلود Control برای pc - دانلود بازی کنترل ۲۰۱۹

دانلود بازی کامپیوتر Control دانلود بازی Control دانلود Control برای pc


Control Description

Control is an upcoming supernatural action-adventure video game developed by Remedy Entertainment and published by 505 Games. The game revolves around the Federal Bureau of Control (FBC), a secret U.S. government agency tasked with containing and studying phenomena which violate the laws of reality. As Jesse Faden, the Bureau's new Director, players explore the Oldest House - the FBC's paranormal New Yorkheadquarters - and utilize powerful abilities in order to defeat a deadly enemy known only as the Hiss, which has invaded and corrupted reality. Control is set to be released on August 27, 2019 for Microsoft Windows, PlayStation 4, and Xbox One.wiki


[toggle title="تریلر این بازی" state="open"]

 

تماشای تریلر در یوتیوب

[/toggle]

[toggle title="سیستم مورد نیاز بازی" state="close"]

حداقل سیستم مورد نیاز Control  :

سیستم عامل: ویندوز ۷، نسخه‌ی ۶۴ بیتی
پردازنده: Intel Core i5-7500 یا AMD Ryzen 3 1300X
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1060 یا AMD RX580
برای استفاده از ری-تریسینگ: GeForce RTX 2060
رم: ۸ گیگابایت

سیستم پیشنهادی Control  :

سیستم عامل: ویندوز ۱۰، نسخه‌ی ۶۴ بیتی
پردازنده: Intel Core i5-8600K یا AMD Ryzen 7 2700X
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1080Ti یا AMD Radeon VII
برای استفاده از ری-تریسینگ: GeForce RTX 2080
رم: ۱۶ گیگابایت

[/toggle]

[toggle title="راهنمای نصب بازی ها" state="close"]

راهنمای نصب :
+ فایل های RAR یا ZIP دانلود شده را توسط نرم افزار WinRAR استخراج کنید. درصورت چند پارت بودن فایل های دانلود شده انها را در یک پوشه بریزید و فقط روی یکی از فایل ها راست کلیک کرده و گزینه EXTRACT HERE بزنید.
+ فایل ISO بدست آمده رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا با نرم افزار Daemoon Tools باز ( MOUNT ) کنید و یا و نصب نمایید.
اگر از ویندوز ۱۰ استفاده میکنید نیازی به نرم افزارهای ذکر شده ندارید چرا که ویندوز ۱۰ از فایل های ISO پشتیبانی میکند.
+ هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.
+ کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید (در صورت نیاز) . نسخه های فشرده FITGIRL , COREPACK , BLACKBOX و .. نیازی به کرک ندارند

نکات :

+ در صورت امکان همیشه از جدیدترین نسخه ویندوز استفاد کنید. دانلود ویندوز ۱۰ _ اخرین نسخه
+ توجه داشته باشید نرم افزار های پیش نیاز بازی ها را نصب کرده باشید . از جمله DirectX  و .NET Framework و C++ Redistributable و

+ حتما درایور کارت گرافیک خود را برای بازی ها جدید آپدیت فرمایید.

+ در صورت برخورد با ارور The Archive is either in unknown format or damaged هنگام باز کردن فایل rar حتما اخرین نسخه نرم افزار WinRAR را دانلود کنید  از منوی Tools نرم افزار گزینه Repair Archive را بزنید. در صورتی که این کارها رو انجام دادید و درست نشد فایل را دوباره دانلود فرمایید.

[/toggle]

[toggle title="لینک های دانلود " state="close"]

دانلود بازی Control با حجم ۲۵ گیگابایت

 

دانلود بازی Control در ویجی دی ال

 

دانلود بازی Control در نت پاک

نسخه فشرده کورپک و فیت گرل بزودی

[/toggle]

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۵
persian gamer persian gamer