پرشین گیمر ( Persian Gamer )

Persian Gulf به کوری چشم دشمنان ایران " خلیج همیشگی فارس "

پرشین گیمر ( Persian Gamer )

Persian Gulf به کوری چشم دشمنان ایران " خلیج همیشگی فارس "

Battlefield 4

دانلود بازی کامپیوتر دانلود بازی Battlefield 4 برای کامپیوتر - دانلود Battlefield 4 برای pc - دانلود بازی بتلفیلد 4 دانلود بازی pc کرک + dlc دی ال سی 

دانلود بازی Battlefield 4 , دانلود Battlefield 4  - دانلود بازی میدان نبرد ۴ کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دانلود بازی کامپیوتر

دانلود بازی Battlefield 4 + کرک + dlc + نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک برای pc نسخه complete edition انلاین و مالتی پلیر

 

Battlefield 4 یک بازی در ژانر اکشن اول شخص می باشد که در سال ۲۰۱۳ برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل هفتم و هشتم منتشر گردید . این بازی که با موتور فراست بایت ۳ ساخته شد به خاطر جریان داستانی که دنبال می کند در کشور چین ممنوع شد .

مهم ترین ویژگی Battlefield 4 که نسبت به نسخه قبل که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد بهبود یافته ، بخش داستانی بازی می باشد .

اشتباه نکنید در اینجا هم با یک داستان حماسی فوق العاده که احساسات شما را درگیر خود کند خبری نیست رو به رو نیستیم ، اما حداقل مثل نسخه سوم یک خط داستانی بسیار خشک که معلوم نیست چه کسی و با چه هذفی آن را نوشته بود نیز طرف نیستیم و بازی به خصوص در بخش پایانی که شما را با دو انتخاب متفاوت ، که هر یک پایانی جدا دارد ، همراه می کند که به خودی خود برای سری بتلفیلد راضی کننده است .

گیم پلی بازی Battlefield 4 :

در بخش گیم پلی اوضاع متفاوت است . از هر نظر به بتلفیلد ۴ نگاه کنیم در گیم پلی شاهد یک انقلاب هستیم . شاید در نگاه اول سیستم گان پلی دچار تغییرات عمده ای نشده باشد و با همان گیم پلی نسخه سوم رو به رو باشیم ، اما طراحی مراحل به گونه ای صورت گرفته که با وجود خسته کننده بودن داستان اما شما یک انگیزه و شوق برای پیشبرد بازی دارید .

بخش رانندگی با اتوموبیل که به این نسخه اضافه شده همچون MOH Warfighter جذاب است و شما را به تحسین خود وا می دارد .

در بخش گرافیکی نیز نیازی به سخن گفتن وجود ندارد چرا که در این سکشن نیز نسبت به نسخه قبل پیشرفت های بسیاری را شاهد هستیم . اشتباه نکنید منظورم این نیست که بتلفیلد ۳ از نظر گرافیکی بازی بدی بود ، به هیچ وجه .

اما مشکلات فنی و باگ های بسیار اندک لذتی که برخی مراحل بازی داشتند را نیز گرفته بود . اینجا با یک طراحی هنری فوق العاده چشم نواز و مشکلات فنی بسیار کمتر نسبت به نسخه قبل رو روییم که ما را از انجام بازی زده نمی کند .

در پایان باید گفت که بلفیلد ۴ عنوانس شایسته احترام می باشد که تجربه آن به تمام گیرهای طرفدار ژانر پرطرفدار اکشن اول شخص توصیه می شود

بتلفیلد با گرافیک چشم نواز ، موسیقی قابل قبول ، صداگذاری حیرت انگیز و داستانی قابل تحمل تجربه ای لذت بخش را برای شما رقم می زند و جزء بازی های خوب شما در این سبک قرار خواهد گرفت .


سیستم مورد نیاز بازی Battlefield 4

Operating System: ۶۴-bit version of Windows at least Vista SP2 (with KB971512 Update) or newer
Processor: At least an Athlon II/Phenom II 2.8 GHz or Intel Core i3/i5 2.4GHz
RAM/Memory: At least 4 GB of RAM
Graphics Card: At least an ATI 5770 with 1GB of Graphics Memory or an NVidia GTX260 with 896MB of Graphics Memory
Hard Drive: ۶۰ GB
DirectX: ۱۱٫۰

پیج بازی در :  Wiki - Youtube - Steam


تریلر بازی 

لینک دانلود بازی Battlefield 4

حجم بازی : 19 گیگابایت

دانلود پارت 1

دانلود پارت 2

دانلود پارت 3

دانلود پارت 4



برگرفته شده از vgdl.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۴
persian gamer persian gamer